PODPORA

Nefunguje mi v poštovním klientovi odesílání elektronické pošty přes SMTP.

Tento problém může mít několik příčin. Zkontrolujte následující doporučení v uvedeném pořadí.

1. Zkontrolujte, zda máte správně nastavené údaje pro POP3 a SMTP:
POP3 server a SMTP server (Host): mail.[vasedomena.cz]
Přihlašovací jméno: Vaše celá emailová adresa, ze které email odesíláte
Heslo: heslo do Vaší emailové schránky, ze které email odesíláte

2. Zkontrolujte, zda máte nastavenou autentizaci (ověření) pro odesílání pošty. Pro autentizaci je třeba použít stejné údaje jako pro POP3 (přijímání pošty).

3. Pokud problém stále přetrvává, zkontrolujte zda nemáte blokován port pro SMTP (port 25). SMTP může být blokovány Vaším poskytovatelem internetového připojení. Pak je možné vyzkoušet použít šifrované připojení přes SSL (Security Socket Layer). Připojení přes SSL nepoužívá port 25, ale port 465. Pokud je i port 465 blokován je pro odesílání pošty třeba použít SMTP server Vašeho poskytovatele internetového připojení. Přihlašovací údaje získáte od Vašeho poskytovatele internetového připojení.